REUNIONS

Imagina que et convoquen per @:

-el dia 1/3 a les 9,30h a una reunió de tancament de la comptabilitat de l’any 2016. Sala de Juntes. 4 assistents

-el dia 5/3 a les 16,30h a una reunió de formació sobre novetats fiscals. Menjador. 20 assistents

-el dia 15/3 a les 16,00 h a una reunió informativa sobre l’absorció, per part d’una altra empresa, de la vostra. Menjador. 20 assistents

 

Per cada reunió per separat explica:

-quina documentació et prepararàs i portaràs

-quina actitud tindràs

 

En segon lloc, llegeix aquest article i indica el més important

consejos-para-parecer-mas-listo-en-las-reuniones-_-verne-el-pais

Fes-ho tot aquí al blog

 

 

 

 

6 thoughts on “REUNIONS”

  1. En la primera reunión, la del día 1/3, llevaría toda la documentación necesaria de la que dispongo para el cierre de la contabilidad y tendría una actitud de entrega para hacer correctamente el cierre y que no nos dejemos nada.

    En la segunda reunión, la del día 5/3, llevaría una libreta para tomar apuntes sobre el cursillo y tendría una actitud entregada para aprender y obtener conocimientos al hacer ese curso de formación.

    En la tercera y última reunión, la del día 15/3, no llevaría documentación, quizás si que llevaría una libreta o algo para tomar apuntes. Tendría una actitud de interés y preocupación por saber que cambios habrá en la empresa, como funcionará todo y si esos cambios me afectarán a mi personalmente o no.

    Me gusta

  2. En la primera portaré els llibres diaris i els tancaments de IVA. Tindrem una actitud activa i de interès.
    En la segona portarem un paper i boli per pendre apunts d’aquelles normatives que siguin importants i interessants. Tindrem una actitud activa i de participació.
    En la tercera també portaría paper i boli per apuntar les coses més importants que ens puguin explicar en aquesta reunió informativa. Tindrem una actitud activa i de interès

    Me gusta

  3. la meva opinio es que en la primera reunió tens que ser mes participativo i tener los documentos de la contabilidad.
    En las otras dos tienes que estar atento iamb un full per apuntar las cosas claus.

    Me gusta

  4. Per la primera reunío portaria tota la documentació comptable de l’any 2016 (llibres diaris i el tancament de l’IVA, amb una actitud treballadors i d’interès.
    En la segona tindrem que portar una llibreta i boli per apuntar les normatives que siguin imporants per nosaltres.
    En la última reunió caldrà portar també un boli i una llibreta per apuntar els aspectes més importants que es puguin dir en aquesta reunió informativa, en aquesta també tindrem una actitud d’interès i estar atents per no perdre el fil.

    Me gusta

  5. En la primera llevare toda la documentación de contabilidad. Estaré atenta para no cometer ningún error a la hora de cerrar-lo.
    En el segundo llevare una libreta y alguna documentación ya tomada en el centro del mismo tema. Y mi actitud sera activa y atenta para no perderme nada.
    En el tercero llevare una libreta para tomar apuntes. I mi actitud sera atenta para captar ideas nuevas.

    Me gusta

  6. En la reunión del 1/3 llevaré toda la documentación necesaria para el cierre de la contabilidad de 2016. Mi actitud será atenta para asegurarnos de que no nos descuidamos de nada. M

    En la segunda reunión del 5/3 llevaré alguna libreta para tomar nota de todas aquellas novedades que me interesan y tendré una actitud interesada y alerta para que no se me pasé nada que me pueda interesar.

    En la última del día 15/3 llevaré unos folios o libreta para apuntarme todo aquello que me interese y tendré una actitud de interés.

    Me gusta

Responder

